پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 229003
وزارت ارتباطات در شوراي امنيت عضو نيست
تاریخ انتشار : 1396/10/16 10:31:11
نمایش : 1465
وزير ارتباطات گفت: شوراي امنيت کشور (که وزارت ارتباطات در آن عضو نيست) براي ايجاد آرامش، تصميم گرفت در کنار ساير اقدامات محدوديت‌هاي موقتي را بر فضاي مجازي اعمال کند.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، محمدجواد آذري جهرمي در شبکه اجتماعي توئيتر درخصوص انتشار تصوير طنزي که از وي در رسانه ها منعکس شده بود، نوشت: تصميم نداشتم در موضوعي که وزارت ارتباطات در تصميم آن نقشي نداشت، اظهار نظري کنم، اما به ناچار کلامي چند در اين خصوص خواهم نوشت.

وي افزود: شوراي امنيت کشور (که وزارت ارتباطات در آن عضو نيست) براي ايجاد آرامش تصميم گرفت در کنار ساير اقدامات تاميني و انتظامي، محدوديت هاي موقتي را بر فضاي مجازي اعمال کند.

وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات تاکيد کرد: طبيعي است که اين اقدامات نارضايتي هايي را ايجاد کند اما گيرندگان اين تصميم طبيعتا بين مزايا و معايب اين تصميم وزن سنجي کرده اند.

آذري جهرمي خاطرنشان کرد: عده اي ديگر اما اکنون به جاي پرداختن به ريشه اعتراضات و اغتشاشات و حل آنها، تلاش بر انداختن همه تقصيرها بر گردن فضاي مجازي و بازخواني اشکالات توسعه فضاي مجازي در کشور (که بعضا وارد هم هست) کرده اند.

وي عنوان کرد: ضمن تشکر از دوستان رسانه اي که با طنزهاي مختلف در اين ايام به نقادي و يا حتي تخريب بنده پرداختند، تقاضا دارم براي يکبار هم که شده به مرور قوانين و مقررات کشور در عرصه پالايش فضاي مجازي و شرح مسئوليت هر يک از دستگاه ها در برابر اين مقررات بپردازند.

وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات گفت: اگر مشکلي وجود دارد با شفاف سازي و از طريق دستگاه هاي قانونگذاري کشور به پيگيري راه حل ها بپردازند.

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html